MILYEN A JÓ CRM?

A JÓ CRM RENDSZER ÚGY VISELKEDIK, MINT A FŐPINCÉR AZ ÖN TÖRZSHELYÉN:

inno_box_icon07
A nevén szólítja.

inno_box_icon07
Tudja, mi a kedvence.

inno_box_icon07
Kitünteti a figyelmével.

inno_box_icon07
Felhívja figyelmét a neki szóló ajánlatokra.

inno_box_icon07
A kedvenc italát kérdés nélkül is tudja.

HIHETETLEN, DE IGAZ, HOGY A SZEMÉLYES ÜGYFÉLKEZELÉS BÁRMILYEN IPARÁGBAN, BÁRMILYEN NAGY SZÁMÚ ÜGYFÉL ESETÉN MEGVALÓSÍTHATÓ.

HOGYAN LEHET AZ ÖN VÁLLALKOZÁSA IS HASONLÓKÉPP FIGYELMES AZ ÜGYFELEKKEL?

inno_box_icon07
Találja meg a hozzájuk vezető utat: kommunikáljon ott, akkor és úgy – ahol, amikor és ahogy ügyfelei igénylik.

inno_box_icon07
Kezdeményezzen párbeszédet: folytasson kétirányú kommunikációt, ne csak információközlést végezzen.

inno_box_icon07
Ismerje meg őket: kérdezze meg őket igényeikről vagy elemezze szokásaikat.

inno_box_icon07
Rendszerezze a róluk szóló információkat: alkossa meg a teljes, céges szintű összképet az ügyfeleiről.

inno_box_icon07
Ajánljon számukra személyre szabott ajánlatokat: ha már ismeri az ügyfeleit, akkor mindenkinek olyan kedvezményt tud adni, amire az illetőnek épp szüksége van vagy vágyik rá.

HA SZEMÉLYRE SZABOTTAN GONDOSKODIK MINDENKIRŐL, A VEVŐI TÖRZSVENDÉGNEK  ÉREZIK MAJD MAGUKAT ÖNNÉL.

HOGYAN LEHET AKÁR TÖBB EZER, TÍZEZER VAGY SZÁZEZER ÜGYFÉL AZ ÖN TÖRZSVENDÉGE?

inno_box_icon07
Egyedi ügyfél- és termékéletciklusnak megfelelő kommunikációval.

inno_box_icon07
Az ügyfeleket érintő üzleti folyamatok cégen belüli egységesítésével.

inno_box_icon07
Egységes ügyfélprofilok kialakításával és az ügyfelek viselkedésének elemzésével.

inno_box_icon07
Az ügyfeleket érintő informatikai rendszerek összehangolásával.

inno_box_icon07
Nem utolsó sorban pedig mindezek automatizálásával, hogy Ön az üzleti ügyekkel tudjon foglalkozni.

A CRM KONCEPCIÓ KIÉPÍTÉSÉHEZ SOKSZOR ELÉG A BELSŐ FOLYAMATOKAT OPTIMALIZÁLNI ÉS A MEGLÉVŐ ESZKÖZÖK HASZNÁLATÁT ÚJRAGONDOLNI. NEM FELTÉTLENÜL SZÜKSÉGES KÖLTSÉGES EGYEDI RENDSZEREKET KIÉPÍTENI.

CRM ALATT SOKAN SOKFÉLE MEGOLDÁST ÉRTENEK

GYAKORI HIBA, HOGY HIÁNYOS VAGY RÉSZMEGOLDÁSOKAT NYÚJTANAK, MERT CSAK RÉSZTERÜLETEKET VIZSGÁLNAK, PL.:

inno_box_icon07
Mekkora a marketing-adatbázis és milyen formátumban tárolják?

inno_box_icon07
Hogy küldik a hírlevelet?

inno_box_icon07
Mik a termékek és célcsoportjaik?

inno_box_icon07
Van-e regisztráció, kérdőív, webshop a honlapon?

inno_box_icon07
Mi a termék-életciklus? Van-e szezonalitás?

AKI CSAK A FENTEBBI – EGYÉBKÉNT FONTOS – KÉRDÉSEKRE KERESI A VÁLASZT, NEM CRM KONCEPCIÓ SZERINT JÁR EL.

A VALÓDI, HATÉKONY ÉS ÖNMŰKÖDŐ CRM-RENDSZER KIÉPÍTÉSE ÖSSZETETT MUNKAFOLYAMAT.

A CRM hosszú távú befektetés, ami a marketing, az informatika és az üzleti  folyamatok összehangolása révén lehetővé teszi, hogy az ügyfeleket egyenként, személyesen kezeljük.

AKKOR IS, HA MILLIÓAN VANNAK.

HATÉKONY ÉS KÖZVETLEN ÜGYFÉLKEZELÉSRE MINDEN VÁLLALKOZÁSNAK SZÜKSÉGE VAN.

Keressen minket, és mi egyedi, testreszabott CRM-megoldást kínálunk az Ön vállalkozása számára.

innovasol_bg_06